Αρχική / physical computing / Μαθήματα physical computing: Κατασκευή συστήματος μέτρησης ταχύτητας
mde

Μαθήματα physical computing: Κατασκευή συστήματος μέτρησης ταχύτητας

Σύστημα μέτρησης της ταχύτητας.
Δημιουργήσαμε ένα σύστημα που αποτελείται από μια ράμπα, ένα αυτοκινητάκι και δύο πύλες χρονομέτρησης συνδεδεμένες σε μια πλακέτα makey makey. Όταν το αυτοκινητάκι διέρχεται από την πρώτη χρονική πύλη, το makey makey δίνει σήμα να μηδενιστεί και να καταγραφεί ο χρόνος στο Scratch. Ομοίως, όταν διέρχεται από τη δεύτερη πύλη, ξανακαταγράφεται ο χρόνος. Στη συνέχεια, γράψαμε κώδικα για να υπολογίσουμε τον χρόνο που χρειάστηκε το αυτοκινητάκι για να διανύσει την απόσταση μεταξύ των δύο πυλών.  Όταν υπολογιστεί λοιπόν ο χρόνος που χρειάστηκε, χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την απόσταση και υπολογίζεται η ταχύτητα διέλευσης από τις πύλες.

leaflets4

Σημειώσεις1

Φυλλάδιο 1

Προσπάθησε-να-εξηγήσεις-τι-εκτελεί-ο-παρακάτω-κώδικας

Φυλλάδιο 2

Προσπάθησε-να-εξηγήσεις-τι-εκτελεί-ο-παρακάτω-κώδικας2

Αφόρμηση για την εργασία μας πήραμε απο https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/codeweek-s3/docs/training/EL/CODEWEEK-TRAINING-007-ACTIVITY-01-EL.DOCX

14/11/2019 Μάθημα 1:
-περιγραφή δραστηριότητας
-Προγραμματισμός σελ 5, 6, 7, 8
-η Άσκηση 1 σελ 2 μπορεί να γίνει στο σπίτι

21/11/2019 Μάθημα 2:
– Μεταβλητές
-Προγραμματισμός σελ. 9

28/11/2019 Μάθημα 3:
-συντεταγμένες, κίνηση αυτοκινήτου στο scratch
– Προγραμματισμός σελ. 10
-Σύνδεση makey makey
-Διόρθωση κώδικα – αποσφαλμάτωση
-αν όλα πάνε καλά -> φυλλάδιο 3

5 και 6/12/2019 Μάθημα 3 και 4:
-επανάληψη κατανόησης κώδικα φυλλάδια 1 και 2
-πειράματα -χρήση αλουμινόχαρτου για να γίνουν αγώγιμα τα αυτοκινητάκια και να γίνει κλειστό κύκλωμα. Ιδέα για ηλεκτρικά αγώγιμη μπογιά.

12 και 13/12/2019 Μάθημα 5 και 6:
– οργάνωση μας για την παρουσία μας στο φεστιβάλ (τι θα πουμε στη συνέντευξη)
-χρήση ηλεκτρικά αγώγιμης μπογιάς.
-διόρθωση ράμπας καθώς έχει χαλάσει λίγο

Δείτε επίσης

Ψηφοφορία με google form για το εξώφυλλο του 1ου τεύχους της εφημερίδας μας

Πάτησε το παρακάτω υπερσύνδεσμο για να ψηφίσεις την ζωγραφιά που σου αρέσει. Να θυμάσαι έχεις …