Αρχική / Άρθρα για / για εκπαιδευτικούς / Οι Μικροί Τοπογράφοι του 18ου Δ.Σ. Σερρών παρουσιάζουν τις προτάσεις τους για αλλαγές στην αυλή του σχολείου

Οι Μικροί Τοπογράφοι του 18ου Δ.Σ. Σερρών παρουσιάζουν τις προτάσεις τους για αλλαγές στην αυλή του σχολείου

Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2019 οι Μικροί Τοπογράφοι, μαθητές/τριες των Ε1 και Ε2 τάξεων, παρουσίασαν τις προτάσεις τους για την διαμόρφωση και ανάπλαση της αυλής του σχολείου.

Για τον σκοπό αυτό δούλεψαν εντατικά το προηγούμενο διάστημα. Μελέτησαν ως τοπογράφοι τους χώρους της αυλής, μέτρησαν με μετροταινία και δημιούργησαν ψηφιακό χάρτη του σχολείου για να δείξουν πάνω του τις προτάσεις διαμόρφωσης και αλλαγής. Επίσης, δημιούργησαν ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο για να διερευνήσουν τις απόψεις όλων των μαθητών/τριών του σχολείου σχετικά με την αυλή και τι αλλαγές προτείνουν εκείνοι. Το ερωτηματολόγιο συμπλήρωσαν όλοι οι μαθητές/τριες του σχολείου. Λεπτομέρειες για τις εργασίες τους ως Μικροί Τοπογράφοι, μπορείτε να δείτε στο άρθρο:
http://www.goutouloudi.gr/2018/11/οι-μικροί-τοπογράφοι-του-18ου-δ-σ-σερρών/

Τα στατιστικά του ερωτηματολογίου πήραν υπόψη τους και στις 19 Απριλίου στο χώρο των εκδηλώσεων του σχολείου πρότειναν αλλαγές σε χώρους/σημεία της αυλής μπροστά σε όλη τη σχολική κοινότητα.
Αφού παρουσίασαν (με βίντεο, powerpoint, google form) τον χάρτη, τα στατιστικά του ερωτηματολογίου και τις προτάσεις τους για αλλαγές στο χώρο της αυλής, υπέβαλλαν γραπτά τις προτάσεις τους ως αίτημα στον Δ/ντή του σχολείου και στο σύλλογο διδασκόντων.

Φωτογραφίες απο την παρουσίαση των Μικρών Τοπογράφων σε όλη τη σχολική κοινότητα (μαθητές-γονείς-Δασκάλους)

Προτάσεις των Μικρών Τοπογράφων για αλλαγές στην αυλή του σχολείου:

Οι-μικροί-τοπογράφοι-του-18ου-ΔΣ-Σερρών-προτείνουν


Με την σχολική δραστηριότητα αυτή, όλοι οι μαθητές/τριες των Ε1 και Ε2 τάξεων, ενεπλάκησαν ενεργά για την επίλυση ενός προβλήματος που τους αφορά. Απέκτησαν αισθήματα ευθύνης και προστασίας ενός υγιεινού και όμορφου σχολικού περιβάλλοντος. Μελέτησαν καλλιεργώντας την κριτική σκέψη τους, δραστηριοποιήθηκαν ομαδικά, οργανώθηκαν καλύτερα με τη χρήση ΗΥ και διαδικτύου και τέλος ευαισθητοποίησαν και άλλα άτομα για το περιβάλλον.

Τέλος να σημειώσουμε οτι με τον χάρτη που δημιούργησαν οι Μικροί Τοπογράφοι διεξήχθη αγωνιστικός και εκπαιδευτικός προσανατολισμός Orienteering με τους μαθητές/τριες της Δ, Ε και ΣΤ τάξεις του σχολείου. Για λεπτομέρειες της δράσης αυτής δείτε στο
http://www.goutouloudi.gr/2019/04/αγωνιστικό-και-εκπαιδευτικό-οrienteering-με-πλ/

Δείτε επίσης

Κανόνες Σωστής Χρήσης Εργαστηρίου Πληροφορικής

Διάβασε τους  κανόνες σωστής χρήσης τους εργαστηρίου πληροφορικής και απάντησε στο παρακάτω Quizz ερωτήσεων.   …